خطاي ديد...

خطاي ديد...

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : سه شنبه 25 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سهیلا در تاریخ : 1394/6/16/1 - - گفته است :
کسب درآمد از اینترنت به روش ۹۴ و تضمینی(جدید!!)

اولین جزوه ی تالیف شده در سال ۱۳۹۴ با امکانات موجود در ایران و بدون هیچ کسب درآمد از کلیک و … از اینترنت برای یک شروع عالی!!

متفاوت با جزوه های بدرد نخور و تقلبی کلاهبرداران کسب درآمد از اینترنت

.
با پرداخت فقط ۷۰۰۰ تومان (پول ۱ ساندویچ)پولدار

شوید!

.
.
« این رو بدونین اگه تو این دور و زمونه پول نداشته باشی حتی بهت نگاه هم نمی کنن !!! »
برای اطلاعات بیشتر به آدرس سایت درج شده مراجعه نمائید!
قربوووونت فداااااااات ستاره بچینیییییی جای شپش تو جیبت پول جابجا کنیییییی بوس بوس خداحفظ

/weblog/file/img/m.jpg
یونس در تاریخ : 1394/5/28/3 - - گفته است :
سلام بچه ها من تازگی یک وب دربارایی سایت های کلیکی ایرانی و خارجی راندازی کردم
خوش حال میشم سری به من بزنید و با نظراتون منو خوش حال کنید

من خودم 6.7ماه که با سایت های کلیکی کار میکنم وبه درآمد خوبی رسیدم

راستی با تبادل لینک چطورین اگه موافقین منو به نام سایت های کلیکی معتبر ثبت کنید


حتما سر بزنبد ها منتظرم

http://shop1371.r98.ir/


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: